Elektronisk fakturering

23 mar 2012

I løbet af april overgår Stena Recycling til elektronisk fakturamodtagelse.

Stena Recycling har indgået aftale med Sproom A/S om benyttelse af gratis fakturanetværk, hvor fakturaer kan uploades eller tastes manuelt. I og med, at Stena Recycling A/S overgår til elektronisk fakturamodtagelse, modtager vi således ikke længere fakturaer på papir, PDF eller fax.

Fordelene ved at fakturere elektronisk er: 

  • Ingen udgifter til papir, porto og print
  • En lettere arbejdsgang, som vil medføre færre fejl
  • En besparelse af tid hos både afsender og modtager
  • Hurtigere godkendelse og dermed betaling til tiden

For at sikre korrekt håndtering og rettidig betaling, skal faktura indeholde særlige informationer, som findes i vedlagte bilag omkring Elektronisk faktura til Stena Recycling A/S.

Hvis du har spørgsmål eller problemer med at sende en elektronisk faktura, kan du rette henvendelse til koncernregnskabschef Peter Sabro på telefon 56 67 95 53 eller email: peter.sabro@stenarecycling.com

Se bilag: Brev til leverandører.

Se bilag: E-faktura krav Stena Recycling

 

We rely on cookies to provide our services. By using our services, you agree to use cookies.