Elektronisk fakturering

23 mar 2012

I løbet af april overgår Stena Recycling til elektronisk fakturamodtagelse.

Stena Recycling har indgået aftale med Sproom A/S om benyttelse af gratis fakturanetværk, hvor fakturaer kan uploades eller tastes manuelt. I og med, at Stena Recycling A/S overgår til elektronisk fakturamodtagelse, modtager vi således ikke længere fakturaer på papir, PDF eller fax.

Fordelene ved at fakturere elektronisk er: 

  • Ingen udgifter til papir, porto og print
  • En lettere arbejdsgang, som vil medføre færre fejl
  • En besparelse af tid hos både afsender og modtager
  • Hurtigere godkendelse og dermed betaling til tiden

For at sikre korrekt håndtering og rettidig betaling, skal faktura indeholde særlige informationer, som findes i vedlagte bilag omkring Elektronisk faktura til Stena Recycling A/S.

Hvis du har spørgsmål eller problemer med at sende en elektronisk faktura, kan du rette henvendelse til koncernregnskabschef Peter Sabro på telefon 56 67 95 53 eller email: peter.sabro@stenarecycling.com

Se bilag: Brev til leverandører.

Se bilag: E-faktura krav Stena Recycling

 

We use cookies to provide you with the best possible user experience on our web site.If you continue to use this site without changing your computer’s cookie settings, we assume you are fine with our use of cookies. More on cookies.